Thursday, December 4, 2008

bengangnyer...

4 dec 2008

aku ada bad news..(but x la bad2 sangat,just suam2 kuku jerk..tp bg aku antara idup ngan mati nih...waaaaaaaaaaaaa.....) MY BLACK HORSE KEMEK....actually aku pn x prsn...blk dr keja senin lepas my hubby tyr nape my black horse kemek kat pintu kiri blkg...ngan ala2 cuak aku p kt tepi 2...honest aku x tau sapa yg bt,mana aci men tuduh2....ms aku parking kat opis kiri n kanan x de keta..ms aku amik keta 2 pn still x de keta kat kiri kanan...x best nyer my black horse dah 'cedera'...lum sempat pn celebrate birthday dia....kalau ku tahu sapa nyer keja,azab la org 2 aku keja kan..bageroooooo...........(nnt aku try snap 2 3 pcs pic my black horse yg kemek 2...x de la teruk sgt,tp da x ensem da..sian dia....(ohhhh tidakkkk aku pn terasa kesakitan yg dia alami...cewaahhh...wei btl la aku btl2 sedey ni....)

pas 2 smlm aku nk p jusco maluri punya la jem,coz smlm ada members card...dr pandan jaya da jem gilos....dlm sesak2 tu...ada lak sebijik motor dia nyer handle langgor my side mirror...da tau sempit jgn la lalu..aper ke bengap da....my hubby da hon2 da...dia bt derk je...keta sblh lak motor 2 gesel kat bumper dia...cino 2 pn da kuar keta...yg mamat sengal 2 blah ngan bangga nyer tanpa say sorry kat kami yg hanya mampu hon2 ni jerk....waaaaaaaaaaaaaa.....my black horse cedera lagi...siannyer.......nak p anto 'spital' x smpt lak coz aku da nak blk trg wknd ni...nmpknyer next week my black horse kena lapor diri kat 'spital'.......................(nyesal lak aku nk p jusco mlm td...n akibatnyer x jd msk jusco pn,coz my hubby pn x de mood nak 'derma duit' kat kaunter jusco...standby duit tuk msk 'spital' jerk...)

No comments: