Tuesday, July 21, 2009

ari ni ari bosan aku..

lama dah x update
bkn aper
x de idea
x de mood
x de masa
x de dpn pc (ye ke? hihihih)
ni pn sesaja je..sat je nih pas ni nak bt keja len plk...actually quite bz lately..
ngan bt tender,bt claim,update all file yg dah lama aku x pegang...
ni pn still ada yg pending lagi...adoiii yaaiii....
nk citer yg lps2 dah x hingat da..coz byk sgt yg berlaku
n x kosa nak igt da...(amboi len mcm je bunyi nyer...hihih..)
aku pn da jrj shopping...
kalau shopping pn just beli bj raya 4 my little one
tp last sat smpt gak aku shopping kat the curve
bangga aku selamat drive p kelana jaya
pickup amal...pas 2 amal la kena kerah bwk keta aku
amal pn kagum aku slmt smp umah dia awal pagi...
hahhaha..poyo la depa ni..aku dtg pn amal dok berkemban lagik
lagi pn aku ni x leh la kalau kuar,blk umh tanpa paper beg/plastic beg
mega sale kan skrg ni...so pulunn..
lagi pn nk spend duit tuk p bandung
bln 12 nnt...
next week pn aku nk p bandung gak...tp p ngn officemate..
da bos bg peluang staff2 'mental' dia tenangkan fikiran
so nmpk nyer 2times la aku tinggal kan hubby n anak...
time ni je la aku nak relax..without ganguan laki n anak
da lama x spend time ngan kwn2..
lagi pn mmg aku btl2 kena tenangkan pikiran..hihihih
sikit lagi nak jiwa kaco nih..

1 comment:

Miss Moon said...

slamat menerjah ke bandung ya
have fun
yup sometimes mmg mak kena rehat n tenang kan pikiran koz a happy mother will make their kid n hubby happy