Friday, October 16, 2009

baby fever

smlm aku p ioi mall puchong ngan ayu...plan nak shop shoe n sambar 2 3 lai bj for travel 2 kemaman sabtu ni...tp dlm ati mmg nk beli bj tuk bby kak yg (even dia lum deliver lagi)...geram nengok bj2 bby gurl yg cute miut...so hasil nyer aku beli 8 lai bj..x cukup 10 lai...kak yg x bg beli..dia nak pakai bj lama2 syafiq...n aku pn da bsuh2 bj lama 2..n aku packing kan beg tuk kak yg bwk p spital nnt...dulu semua aku bt sorang...x de sapa ajor...now tuk kak yg..aku yg offer diri nak packingkan...mana bj2 lama aku kuar kan dr beg..ganti bj2 br yg aku beli..bby br kan..bio semua brg2 br...as usual aku shop mmg x nengok harga..men amikkk je..smp counter nak bayo br tau amik byk cam ni...smbil2 pilih 2 angan2 la kalau dpt bby sendiri kan best...nak2 gurl...dpt ke aku ni preggy lagi..emmm kalau ada rezeki aku terima je...tp kalau di takdirkan anak aku syafiq sorang je..nak bt cam ner...akan aku limpahkan kasih syg yg x terhingga tuk anak kak yg....

No comments: