Tuesday, February 23, 2010

nape mereka mesti begitu

lumrah alam...
bile kiter susah..depa x peduli..amik port pn idak....tah2 igt kat kiter pn idak...
biler kiter senang...semua start bz body...ape yg aku ada..aper yg aku pakai..aku happy or unhappy semua depa pikir smp nak pecah pala...
not good not good...let it b naturaly...
n bg aku...aku x kaco ko...ko jgn kaco aku...abis citer...just jg diri sendiri...
x paham aku ngan kwn2 yg ada kat keliling aku...
yg pasti aku happy skrg...
ngn family yg ada
ngan kwn2 yg memahami (bkn yg kaki sibuk)
ngan all d asset that i have
ngn job yg dah lama aku takluki
ngn kesihatan yg so far leh di banggakan (walaupn x sihat mana)
so maybe sbb 2 kots depa jeles ngan aku..(hahahha pasan je..)
tp itu la yg aku rs...sbb aku rs selama ni...aku bebas...
now ape yg aku bt x kena kat mata depa...
nape yekkkk...
y?????????
aku kaco depa ke?or aper yg aku ada skrg
bt kan depa tergugat??
or depa x mo nengok aku happy cam ni...
tah la..yg pasti aku x kan kaco idup ko...dlm erti kata kuang ajor
PEDULIK APER AKU!!!!!

2 comments:

puja said...

sapa yg kecoh tu? buat bodo jerkk..yg penting kita happy!

manjer best said...

2 la..aku ngh bt sengal la ni...janji happyyyyyyyyyy....