Friday, June 11, 2010

ape ada pada si dia


1. dia sgt amik berat time aku x sihat ni..

2. dia sanggup bangun pagi2 nak buat kan susu anak...aku terus kan membute...hihih

3. dia x penah nk bising bile aku da lama x msk ni...

4. dia yg buat laundry...

5. dia sanggup p cr aper yg aku nak mkn

6. dia da bernti smoking sbb aku bebel kat tinga dia

7. dia makin kurus sbb aku x dpt nak jg mkn dia..

8. dia x romantic lansung

9. dia hensem..hikhikhik (bg aku la..)

10. dia ada lah laki ku..n dia ada segala2 nyer....

tp....

ape yg ada pd aku????



2 comments:

puja said...

manjee aku sgt terharu apa yg ko cite kat sini..eeemmm..jagalah hati dia ye...dia pn dah quit smoking cos of u..so lucky manje...aku doakan ygterbaik tu ko n poji..muahsss

manjer best said...

thanks puja..selagi mampu bertahan..nak gak aku nengok brp lama dia leh bertahan...dpn aku je x smoking..dpn kwn2 dia aku x tau lak..n x kosa nak pikir...wat penin pala je nnt...baik aku lex je...hihihi