Monday, September 27, 2010

weeknd yg memenatkan

fri pas keja...almari2 yg aku beli da smp..naik patah pinggang susun semua bj2..bilik kak yg jd mangsa brg2 yg nak aku buang..sian kak yg..bilik dia da jd cam stor..x per nnt aku free..aku kemas...

sabtu lps,pg aku kemas umh..n lap kan freezer yg bkl ujang amik..kang bebel lak dia dpt freezer comot...pas pozi blk keja...terus p hardware beli cat n etc..tuk bwk p s.alam...smp s.alam dlm kul 5...start cat umh...aku lek je..hihihih..x de seni nak m'cat....ujng dtg tlng jap je..settle cat dlm kul 11...2 pn pozi kata nak dtg lagi sekali tuk cat 3rd layer...nak bg owang sewa pn beria2 laki aku cat...byk lagi nak kena buat..btg paip dlm toilet da bocor..aku rs nak tuka sebatang..x yh la tampal2...kang org geli lak...pas 2 grill dpn umh pn nak tuka..bio nmpk br sikit...yg len2 pozi leh settle..mcm tuka tombol pintu n wiring...smp umh dlm kul 1pg

ahad nyer..gerakan ke slim river...p umh chu....mkn lunch..pas 2 kul 5 da grk blk kl..sbb letih cat umh x ilang lagi...baik lex kat umh...

senin..mak n ayah aku da ada kat umh aku ni..tp aku still kat opisss,,,y???y??? umh aku bakal jd titanic lagi...y me????y??????

3 comments:

manjer best said...

puja...

tpaksa delete komen ko..hihihi..tteeetttt...

x tau la..ujg yg uruskan dr start beli..n cr penyewa..dia kan broker umh..n dia lebih arif..aku serah semua kat dia...tp ujg kata sewa paling cikai 500 x lari...tp x tau la..sbb dia kata nak offer 600...sbb dekat gak la ngan uitm..kompom ramai student nak dok...

puja said...

hahaah manje aku ingat ko dah seru news tu kat makhluk di muka bumi ni..huhu sowiii..upss ada lg ke yg tatau?? bole aku tau sape orgnyer? tettt
tu la atul ckp mesti ujang yg broker umah tu..emm sana mmg ramai student ok la tu cuma tkt nt umah ko rosak teruk sb budak2 dok...ko siapkan ala kadar je jgn bg fully furnish..hancus nt..emm up to u la..memana la nk bg selesa bdk2 dok umah ko tu. smg jd tuan rumah yg baik hehhehe

manjer best said...

hahaha,ramai gak yg x tau...hihiih

aku nagh cat umh..ni nak tuka grill utama...nak tuka pintu toilet...nak tuka saluran najis...so far ada yg da tanya pasal umh 2..dia nak dok 15hb...sbb x abis cat lagi kan..x sedap nak bg comot2...n x mo kenangan ms kat nuri berlaku...saluran pecah kan..kat nuri...saluran sinki kan..kat umh aku ni najis..baik aku tuka semua nyer...abis lam 3k gak la..huhu