Monday, July 11, 2011

sesi manja kan diri



last day b4 nak p airport..smpt la aku wat pedi n medi...smp 2 org kena handle aku ni..sbb nak kejar masa...aku leh ada 1 jam je kat spa tuh..kang ada yg x lepas amik flight nnt...lega sikit...depa massage n scrub semua...(yg len dok tunggu kat otel..haha)...


letih oooo...shopping..jln2...da la mmg xtream kali ni..x amik pak supir...x nek teksi...kami semua nek angkotan kota...padat la 1 van..bygkan 13org...tp mmg happening la..at least x terpisah....n depa semua happy dpt abis kan wet n nengok tpt org...(depa 1st time p bandung..)...ok la p ngan depa..sgt x berkira n byk songeh...tpt mkn pn x pilih2...n ngan depa gak aku bajar mkn bakso...sbb aku paling x gemor p ngan org yg byk songeh...mkn itu x mo...ini x mo...tp sibuk nak p tpt org..org yg cam 2..baik dok umh..msk sendiri...wahhh emo lak aku....but itu la reality ni...sila cermin diri anda b4 nak follow i p jln2 hokeyyy....


so maybe next year kite ketemu lagi ok...



2 comments:

Unknown said...

wah asik g bandung je nih..kali ni bwk si shafik plak yeh? mesti dia gumbira kan?? asik mummy je happy hehheeh...ko g studio tu ke? apa kenamenya??story aa sikit psl bandung..nk g mana best ke apa...bwk duit brp ke?..hehhe suggest2...

manjer best said...

yup kali ni bwk syafiq..thn dpn nak bwk syira sekali...tp lum wat passport dia lagi..

aku p trans studio tuh...tp x smpt nak men..sbb Q pn pjg berjela2....kami pn smp sana da ptg..kang ada yg x smpt blik otel..sbb mall ni jauh dr otel..

aku ni p tuk bisness..smbil2 jln2...aku x bwk byk lam 5juta je..(rm 2.5)...pozi bwk 2juta...p la weii..best n heaven tuk org yg kaki shop cam aku ni...bkn mahai pn puja..kumpul la wet..p setahun sekali pn x per...kompom x nyesalll