Monday, August 15, 2011

hati ku tersentuh lagi...

tajuk je da rs cam jeng..jeng..jengggg...

but tu la reality nyer...ape saja yg di kata kan...x byk..sikit buat aku tersentap...salah kah aku...berdosa kah aku....tp nape mesti aku...sbb aku sorg yg bmulut longkang or..sbb aku ni bz body..or sebab aku sorg yg x amik kisah hal2 mereka...aku rs aku da abis baik menjaga tutur kata...(even aku tau aku x sekuat mana)...aku try bt x tau aper yg depa ckp..or ape yg depa alami..tp still aku di salah kan...

aku masih belum story morry kan kat my hubby..tkt isu ni akan membuat kan dia lagi nyampah kat depa...n aku pn kalau blh x mo my hubby berperangsangka buruk...bio la aku yg tahan sendiri...tp...smp bile....mereka yg buat aku jd cam ni....

so salah kah aku...berdosa kah aku??....syurga dia bwh tapak kaki suami....derhaka kah aku membelakangi ibu bapa sendiri???...

7 comments:

Unknown said...

emm bia aku teka..klo salah jgn mare..pasl cik senah kew??

manjer best said...

hahhaha....org yg biasa la puja..so cam ner aku nak rajin blk gms..kalau da gitu peel nyerr...buat aku tambah dosa je..sbb dok bertekak ngan dia...

Unknown said...

ok..aku rasa aku tau mayb sb cik senah sakit tu manje..dia kan hypertiriod..org yg kan penyakit tu mmg masalah ngn hormon (jiwa kacau n mcm2 emosi dia x stabil) semua tambah lg mak ko dah tua..menopous+hypertiroid mmg menjadi la penyakit dia tu..ce ko google2 kat internet psl penyakit tu..sian gak nk buat cane kan..ko saba je la..yg penting kena buat dia happy je la..

manjer best said...

ho la..magic sbb aku je yg kena...org len ok je...ke sbb dia x penah dgr KESUSAHAN aku..yg len2 asik ngadu je problem depa ngan laki masing2...aku ni nak ngadu ape...sbb pozi jg aku ngan baik...maybe dia x puas ati part tu..dia pelik agak nyer..nape aku bahagia..almaklum la..laki aku bkn calon pilihan dia..kalau nk compare ngan menantu2 dia yg len...tp dia heran nape aku leh bahagia agak nyer...tp bkn ke mak bapak mesti mendoakan kebahagiaan anak2 nye...bkn tunggu cerita duka anak2...

kdg2 aku kesian nagn laki n anak2 aku...mmg nampk sgt beza depa layan anak2 aku..aku tau ar anak aku itam...cube ko nengok..mana cucu depa yg itam..anak aku je...dia malu kot ngan anak2 aku...

ke perasaan aku je...tp ini la aku rs...kalau x..x kan la..asal aku blk je..ada je topic hangat yg dia nak bantai aku...

Unknown said...

emmm...saba je la manje..aku pn tatau nk ckp ape sb aku x mengalaminye. dia x suke laki n anak2 ko ke? kekdg kita tatau apa yg si sampaikan tu betul atau x biasa aa org tua ni x brp paham apa yg dia dgr kekdg haha..mcm mak aku gok skrg kena ckp byk kali brp paham.. ko jgn aa kecik ati..dpt kuarge bahagia pn dah syukur dah kan?

manjer best said...

tu ar..syukur sgt2 kuarga aku sendiri bahagia..aku suke sgt dpt laki cam pozi tu (just kadang2 aku yg suke sakat dia..marah2 dia..n majuk ngan dia..) ada anak sepasang yg comel (bagi aku la bio la org nak kata itam pn..) FIL aku yg x byk songeh...maybe itu la hikmah nyer...

so aku kena la bersabar lagi...or buat x tau je la..maybe itu lebih baik..kalau depa susah tau la depa nak cari aku...

Unknown said...

betul apa yg ko pikirkan tu..hikmah dr bende2 yg mengganggu gugat ko..dpt laki yg baik cam poji..anak2 pn dah besa..life elok..keje...ada fam mentua yg baik..so dpt kebahagiaan tu ..hehe..ALLAH MAHA ADIL ooo hihuuu