Tuesday, September 13, 2011

my bdy 2011

celebrate bday 2011


(location umh abg-sunway)




nice cake rite??
happy bdy september

happy bday to us...happy bday to us....

ready..tiupppppppppppppppp...


hi dear....

happy 32nd bdy to me...wish all my dream come true...happy wit my coloring family...lot off luck in 2011...n i love myself...muaaahhhhssss...


bdy kali ni x celebrate mana pn..kat opis ayu just bwk lepak kat serai mkn cake...blk umh pn x buat ape2...x dinner kat luar..n as usual..no special present from abg g...wakkakakka...


ari ahad..p raya umh abg..so aku bli la cake..tuk celebrate sesama..almaklum la ramai sgt bdy bln 9 ni...

abg - 7/9

aku - 9/9

k.ita -13/9

akak -14/9

syafiq - 14/9

alif - 29/9

tp..k.ita x dpt datang..so kami celebrate sesama je la....mmg syokkkkkk....pas abis raya n tiup2 lilin..aku hasut semua jln2 shop kat bukit tinggi...aku beli adiah tuk k.ita (set mandian)...abg (baju tshirt)..akak(handbeg)..as bdy present...thn ni mmg aku niat nak bg semua adik beradik adiah bdy..k.yg n ujng ari 2 dpt perfume...sj bg depa happy...


2 comments:

Unknown said...

wah bestnye dpt adiah dr adik yg murah hati ni haha..woi kutuk2 gak hadiah tetap bg..apa cer? kihkih anyway happy bilated bufday utk ko as usual x dpt adiah dr aku..bkn ape manje..ko tu la dok KL..klo somban ni kan best leh bwk ko pusing town semban..haha apa kelas kan? ala..nt2 aku bg la ko adiah yeh? spesial punye..sekali bg meletup kot wakaka..wish u happy everafter even n ever..n wish u gojes all the time...

manjer best said...

puja...hahahhah..x leh bla kumen ko..tah la..aku ni kutuk2 pn...ati ada baik jugak..ada tau fu fah..tp...................hahhahha...hahahha..x leh bgtau kat sini la...ramai org tau nnt...