Tuesday, November 8, 2011

saya sgt terasa

tah nape aku sgt tacing ari ni...mcm2 aku pikir..smp migrin aku dtg blk..so panadol je teman...serabut sangat pala...yg pasti saya sgt terasa...........sgt....sgttttt...bio pn bg org len hal kecik tp...da penat aku try cube pikir cam ner pemikiran org len..tp x leh gak...aku cpt tersentuh...maybe sbb aku peyed kots..hahhahah..or maybe mmg slh aku...iya siapa la aku ni...hanya insan kerdil di muka bumi ini...penuh ngn kesalahan dan kesilapan...aku sedar sapa diri aku ni....x per la...biar la...terpulang pada masing2...aku x mampu nak ubah ape2...yang pasti mood aku ari ni

SAYA SGT SEDEY!!%W!!&

4 comments:

Unknown said...

apesal sedey bona ni? ce cite..hehe:P

UmiZahran said...

tulah pasal.. ada sekali chk status FB 2-3 ari lps camtu gak.. case yg sama ke lain.. nyibuk je nk tau...;p

manjer best said...

puja...citer samaaaa je la..x larat nak ulang....huhuhuhu

intan..kess sama la...saya rs saya sungguh kecikkkk...

Unknown said...

ooh cite sama..biarla perasaan ko tu jgn di layan..apapun aku nasihatkan ko supaya berdoa agar tuhan melindungi ko n family ko ..ALLAH Maha mendengar lagi MAHA Mengasihani..:)