Tuesday, August 14, 2012

raya nak dekat...

MaU RaYa SuDaH...

lagi brp hari je lagi nak raya...n thn ni turn kami raya kat gemas...tp raya ke2 da balik ganu...ah perkara biasa tu..mmg rutin every year...dedua kampung kena raya...korg pulak cam ner?????

persiapan raya semua da siap...bj anak2 yg d utama kan...brp pasang bj depa jgn tanya..sbb aku sendiri x igt..mn yg aku rs cantik/cool..aku capai je...so paham2 la bj depa brp pasang...bj aku pn byk gak..wahh pasan nyer...sbb kain2 yg aku dpt dulu2..aku br anto tempah thn ni..so semua nyer aku buat bj raya dulu..pas ni br jd bj basahan...

bj daddy..tah..x plak aku tau..yg aku tau bj melayu dia da settle...bj lain saya x mo pikir...hihihi...

raya ke 4 aku nak buat kenduri akikah syira...semua di urus kan MIL aku..aku just bayo kambing je..ish lega  wallet i...hihih..depa pn excited kami nak buat kenduri kat sana...x per bg peluang..harap semua nyer bjalan ngan lancar...aminnnn

ok la d kesempatan ini saya memohon ampun dan maaf kalau ada terkasar bahasa terlajak kata..Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...


No comments: