Monday, November 12, 2012

Tadika Reka Concert 2012

annual concert tadika reka

tamat la sudah sesi pembelajaran syafiq tuk tahun ni..n aku mmg suke dia active acara2 kat skull dia...then hasil nyer dia TERPAKSA msk acara dancing..memula dulu dia mmg nangis2 x mo..sbb dia kata kwn dia semua x dancing...ish mana boleh..dia mesti masuk gak...mommy n ayah dulu terer dancing..wakkakka...sila pitam...lama2 pas da practice dia nek syok plak...kalau ada class dancing dia soh aku anto kat skull dia cpt2..jgn lambat...ishhh aku layan kan jer...ops b4 aku lupa...depa dancing lagu "chammak challo"..perghhh mmg gempak...hahhahah

 sila abaikan yg tengah korek muntut tu...hahhaha..tu bkn anak i ok...hihih

 style rambut pacak + goldasss ko....

 yeszaaa...3org je bdk laki yg join dancing..lain semua x mo...best aper dancing..sia2 usia kanak2 x torai activiti cam nih

pas settle dance...terus aku cargas bwk blk umh...sbb ada anniversary party kat umh aku...so aku x dpt nak nengok class2 lain perform...hihih..x per aku beli CD kat teacher..tp lum dpt jer...


No comments: