Thursday, October 31, 2013

ride santai ke pulau carey bsama cinta hati sy...(hahhahahhaha...sila muntah ijoo)

26 oct 2013

yeayyy jln2 lagi ngn my hubby...kali ni kite ke........Pulau Carey..tpt lawatan Perkampungan Kraftangan Orang Asli..actually bkn just lawatan sgt la..sbb program ni lebih kepada gotong royong...n mlihat hasil kraftgn depa...

seperti biasa kalau aku join my hubby p ride..anak2 akan aku hantar ke rumah bby sitter...kul 6.30 pagi da hantar depa..sbb kami kena berkumpul di Hong Leong Yamaha pukul 8pg...


 pusat pengumpulan...ni 2nd time ride yg aku join..(tuk club ni la) before ni kami ke Lumut Perak..tyre golek pukul 9.15

 msk highway...dlm 46bijik motor..4pillion yg len nyer semua rider (pillion termasuk aku ler..hihihih)

  da smp d perkampungn..pukul 10 da smp sini...kabus2 masih kelihatan...sgt sejuk..amannn...bestttt...

acara bermulaa... 

 tarian sambut tetamu...

me wit my new friend...tp aku lupa tanya nama dia....sorry dear...hahhahahha...


Aktiviti gotong royong selesai dlm pukul 11.30..lps tu ada acara menyumpit n penyampaian cenderahati...then gerakan ke restoran tuk isi perut...smp restoran pukul 12.40..awal stgh jam dr masa d tetap kan..so kami kena la tunggu depa selesai masak..

settle lunch semua p isi minyak..then bersurai...smp rumah lebih kurang pukul 2.30..best ride kali ni...sbb aku rajin cuci mata..wahahhahahha...jahattt...next ride thn depan...maybe on january 2014..ke pulau pinang..tp yg ni aku x join..just mu hubby je...sbb kena bermalam di sana...bg chance my hubby spend time ngn kwn2 dia...kalau setakat ride dekat2 n x bermalam..aku rajin ikut..support hobi suami x salah kann..

owhh...ride ke pulau carey ni sponser spenuh nyer oleh HONG LEONG YAMAHA MOTOR...dr segi mkn..minum..bj...minyak...thanks a lot... :)

No comments: