Wednesday, May 21, 2008

Lentang, Bentong phg


19 may 2008

memandangkan cuti wesak...kyg mencadangkan cuti2 m'sia...so saudara n saudari sekalian sedia maklum...tongah2 bln ni...wallet da jd hampess...so aku pn sedaya upaya memerah otak tuk bercuti dgn kwangan yg x berapa nak membanggakan..hihihih....so my ayang ucuk mencadangkn kami p mandi manda kat lentang..(ayg ucuk kata jimat x payah kuar duit)ye ke....emmmm

sabtu ari 2 kami p carrefour wangsamaju...dlm soping2 susu syafiq...my ayg ucuk ckp kalau bt bbq kat lentang pn cun gak..so aku pn memilih la sedas dua ayam,daging,udang,sosej n etc....KEWANGAN...waaaaaaaaaaaaa...

ahad plak p tesco ampang p beli tpt nak salai bbq,arang,lidi,tembikai...KEWANGAN...waaaaaaaaaa.....JIMAT LAKI KU KATA...makin nipis walletku...but tuk happy...ku laburkan ape2 yg patut...

senin yg dinanti2...kul 7pg aku da bgn..msk mee hoon...kul 8.30 kami da gerak khas...gerak 2 bijik keta...keta aku n keta kak ita (depa p anak beranak...bibik je tinggal..sian bibik 2 since keja sini pengetahuan am dia x luas..asik kena dok umh je..hihih)kami smp lentang lebih kurang kul 9.15...org x de lagi...so sungai 2 kami yg punya...kena la pilih port yg x brp best..almaklum la bwk bdk2...bahaya...aku ngan stroller bagai...nak nek tinggi2 cam ner...lu pikirla sendiri... aku,pozi,kyg,ujang,qistina n nina...da terjun tiruk dulu...k.ita yg bendera merah..kena la susun n prepare brg2...as usual pozi 2 parkinson awal bangat....lemak tepu x de kat bdn la kata kan...
so kami pn bt la aktiviti yg di rancangkan....lama gak kami lepak kat sana...kul 1.40 br grk blk umh....smp umh mandi2 rest2 jap..kul 3 kuar blk men bowling..(asal la x igt letih depa ni...)p gerak ke flamingo...penuh giler...then tuka port..p ue3...tkt la plak x de org lansung...cam da tutup...ngan aircond x de rasa nyer....dsebabkan da kemaruk nak men,so kami lenjan 2 game...campayon (ayat faisal hussein dlm kl menjerit hihih)....my ayang ucuk la...but aku suspicious gk..coz dia kata dia x penah men........mlm 2 byk kali aku tyr dia..penah men bowling ngan sapa....hahhahahahha...padan muka.....

No comments: