Wednesday, May 14, 2008

reunion at village view bangi

9 may 2008

bertempat di village view bangi...jemah n aku (actlly izan nyer idea) berjaya mengumpulkan puak2 ypm yg lama x jp (kira jejak kasihan gak la..but x de la sodeh2...semua songeh je)...this yr genap 10yr kami bersama (eh yer ke bersama?maksud aku x la sentiasa bersama...gitu2 je..ah korang paham2 je la...)..

igt lagi time memula aku kenai depa ni...kena take time gak la..sbb aku asik berkepit je ngan yang kalsum...so nak bercampur n bersuai kenal payah sikit la..sbb yang 2 pemalu..so ngan aku2 sekali terjebak dek pemalu nyer...hihiih..dulu semua comei2 je cutting...now semua da berubah...ada yg kembang da jd kecut...ada yg dulu kecut..da kembang over dos...yg bwk perut pn sekian..yg bwk anak pn sekian...almaklum la ada yg da umo angka depan da 3+,29 n 28(aku thn dpn pn tuka angka dpn da..waaaaaaaaaa.....da tua aku ni...)time ni la nak kenai2 laki memasing n bini memasing..aku lak since x de yg, mulut aku ni asik bercakap je,x reti dok diam..semua aku nak borak..(2 yg anak kena pass kat laki aku 2 hihih) lama x jp kengkwn wei...

pipah,azmie n jose edarkan wedding crd depa..insyaallah aku cube sedaya upaya tuk attend majlis depa ni....lps acara makan2...berposing serba sedikit tuk peminat amik gambo (hahahha peminat konon..podah..)..potong kek tuk birthday 4ku n jemah...lbh kurang kul 10pm..br hani n nani mai...(kalau hani 2 aku da paham da..always late...ni nmpk nyer nani pn da join the club)but x per makanan masih leh di tambah...so jemah la uruskan semua nyer..sbb aku da nak gerak blk..anak aku da bt pasukan okestra...

ape2 pn reunion ni paling ramai yg attend...hasil usaha aku n jemah (actlly usaha memaksa org mai hahhahah)


No comments: