Monday, June 2, 2008

jom heboh bkt jalil

31 may 2008

aku anto syafiq kt umh bby sitter,pepagi lagi da kuar...then terus kaut anak2 bby sitter nk bwk depa p sekali..depa x penah p jom heboh...kul 9 da smp bkt jalil..soping2 sikit (sikit ke?brg cam x cukup tgn da...ngn pampers bagai...)...kul 10.30 da nek lrt nk blk..(cpt tul soping hihihih)...then amik keta kat pandan jaya,terus p jusco maluri..sian bdk2 tu..depa x penah p tpt2 cam ni...soping2 lagi..beli bj syafiq,n adiah kwin kwn2...kul 1.30 aku anto bdk2 tu blk..but x leh nk amik syafiq,sbb pozi x blk keja lagi...kng aku x dpt nak handle stereng kang...hihihih...then aku blk umh blk..kemas umh...basuh bj kyg..kemas bilik kyg..mlm ni dia nak tdo kat umh...rajin tul aku ari sabtu lps...(kena bg kredit kat diri sendiri ni..hihih)..

No comments: