Tuesday, June 17, 2008

minggu yg meletihkan

17 june 2008

eemmm almost a week aku x update blog ni...punya la aku bz...now br ada masa terluang sikit..coz lps ni nk continue tender len plak...adoi...eemmm but x pe..ni la nama nyer dugaan kerja...sakan aku pulun OT nnt...

btw nak story morry pasal last wknd...aku mengarrange kan birthday party tuk my sis..kak yg la sapa lagi...majlis berlansung di resturan rebung di bangsar...kul 12.30 aku da smp rebung..smp2 aku da belasah mknan yg ada kat sana..serius..mmg best..sesuai tuk org yg suke mknan kampung...memandangkan father's dy pd hari tu...so celebrate sekali la ngan birthday party...mmg happening..even x ramai (dlm 12 org + bdk2...ada la dlm 16org semuanyer)..puja,ak+hubby pn ada...

kul 2 lebih kami da grk tuk blk..da x de idea nak p mana...so location seterusnyer..lepak umh aku ler...activiti..tddddddddoooooooooooooooooo....

No comments: