Friday, July 18, 2008

yea..yea 2dy is friday

18 july 2008

eemmm pejam celik pejam celik da friday...pg ni aku just update petty cash n kemas meja yg da sepah bangat...2 day as usual mmg x de mood nak keja...prsn cuti mbuak2 da..hihihih..mlm ni adik pozi (a.k.a my adik ipar) nk mai kl..nak abis kan cuti weeknd kat kl..esok lak adik aku nak mai...mlm esok plak kak yg nk mai..perrrhhh meriah umh aku...kompom syafiq bt peel...hihihih..then ahad pagi family aku dr gemas dtg...eemmm aper la depa ni...bile nak dtg umh aku selalu dtg reramai..plan la 1 family..1 family mai...da la umh den kocik jo...

eemm kiter story sikit aper yg jd smlm..coz aku x dpt nak update blog....aku msk halfday smlm...ada hal yg x dpt delakkan....pas 2 sempat aku tapau nasik kat abg depan kolej aku dulu...eemmmm yummy...sedappppp....aku tapau menu yg sama masa aku bajar dulu...ayam bakar (ngan air asam) pas 2 sayur campur...murah beb...br 3hinggit...kalau kat opis aku ni..mau 5hinggit..makcik bwh ni cekik darah,dia nak p mekkah balik ari kots...really miss that momentlah...kenangan silam aku dan diri mu...(cewah ha kau kan da kuar lagu kumpulan lela..ala kumpulan yg popular ms kiter sekolah rendah dulu..)but skrg semua da len...dulu gerai2 jual nasik just bukak table je..now depa da bt permenant da ada meja mkn,dah x payah nak bwk meja kehulu hilir,lauk2 pn makin byk...but abg 2 punyer lauk always the best...aku parking keta dpn ex-hostel laki...sedih nengok keadaan hostel 2...da jd sarang pnagih dadah aku rs...aku igt lagi masa amik exam kat block ni...n tigt ms ni lah 1st time aku kenai nani berbaju jubah...bilik sopi pn aku igt lagi yg mn satu...kat cafe tepi ni port aku mkn mlm ngan amir (port nak nyorok dr bf aku (a.k.a laki aku skrg..hihihih)...tah la yg pasti hostel ni x kan jd cam dulu...coz dgr citer dlm process nk kena roboh...hostel pompuan jgn ckp la..mcm umh berhantu je aku nengok...

ok la smp sini je aku karang bt ms ni..if korang semua ada masa jenguk2 la habitat korang ms memuda dulu...(dgn ucapan KENANG DAKU DLM DOAMU)hihihih

No comments: