Wednesday, July 16, 2008

x brp nak ingat...hihiihih

16 july 2008

adus lama sungguh x update blog ni...eemmm kira2 sepurnama kalau nak kira lumpsum nye...hihih...bt2 bz lately...ngan keja2 opis...ngan turun naik hospital an-nur...eemmm mcm2...ni pn aku br je msk opis..kul 9.02pg...sambil update blog sambil2 tu layan citer impak maksima channel kirana..(ahhh poyos btl citer ni..hihihih)

1st of all nak habaq mai...hihih..syafiq da tumbuh gigi yg ke-3..patut la dia demam kemarin..aku bln br prsn smlm,2 pn lepas dia gigit jari aku yg tembam ni...nak snap pic gigi dia pn x leh...dia x mo bukak mulut...eemmm x per la janji tumbuh gigi,lps stop pertumbuhan gigi 2mnth ago...

eemmm ape nak citer lagi yek..yg lepas2 acik da x igt da...biasa la memory da lama x tambah RAM...ok la aku tulis aper yg aku igt yer..

emmm..thn ni merupakan tahun membiak..hihi(blh x aku kategorikan mcm ni)..kwn2 sekolah aku ramai yg dah dpt bby n nak dpt bby...seigt aku (seigt aku kita pernah bertemu dulu...cewah nyanyi la plak..) wan gomox n lan dpt bby gurl,ajie (x sure jenis nyer)yg nak tunggu deliver...ak,wati,yuhai....eemm ni semua myambut bby yg pertama...yg nak dpt 2nd bby pn ada....ajep nak dpt 2nd bby pd bln posa akan datang...ok ...yg ni yg aku tau la...yg len x lak mengupdate kat aku...biler nengok bby cam nak pregnant lagi..but atas nasihat doc. aku pendam dulu hasrat yg ada...ok back 2 topic...kwn2 kolej pn ramai gak...but semua nyer under age aku ler....dole,uzin dpt bby thn ni...n hani dpt 2nd bby br2 ni...amal n nani x tau la aper yg nak ditunggu nyer...blumba2 nak pregnant lmbt...jgn beb umo da byk ni...dpt sorang dulu,pas 2 nak rest2 ler...cewah cam doc kaunseling da ni..hihihi...

eemmm ok la kengkwn..aku nak update friendster lak ni...ni pn br terpikir nak bukak blog,lps si lela sound smlm..hihih...sowi lela x de masa la nak update blog ni...umh acik ada kom. but intenet x pasang2 lagi..hihihh

No comments: