Friday, August 8, 2008

keja lagi....

8 aug 2008

dasat tul date 2dy...08.08.08....bertuahnyer sapa yg kawin n dilahirkan ari ni...wish u all luck n wonderful life...

2dy aku posa...posa yg ke 26...4 dys 2 go...quite tired nk ganti posa yg sebulan ni....da nak setahun br berjaya nak abiskan (2 pn kalau abis ler..hihih)...aku x sure ari ni byk keja like yesterday...but ayu da tinggal kan note2 aper yg nak kena bt ari ni..(ayu cuti ari ni..)...yg pasti aku ngantuks...byk file2 lum close...byk harga2 lum cr...byk inv2 lum follow up...adus...ni semua pasal en nordin membz kan aku smlm....siot staff kedah ada..aku gak yg dia soh bt..pas 2 push2....aku x gemor tul...sib baik la aku posa smlm..kalau x free je en nordin kena maki ngan aku.....berdenyut2 pala bt keja dia...dia dok lex je nengok tv..aku soh compile dia ckp x reti...adusssss.....bertambah stress aku smlm...

pas 2 blk umh x de mood nak masak lauk buka...pozi yg kena msk..dia msk nasik goreng...da la pedas,nasik lembik,ayam x de,ikan bilis x de...korg byg kan nape aku putus selera smlm...aku mkn sesenduk je...pozi tyr nape..aku x de mood nak ckp....LU PIKIR LA SENDIRI....temper aku dah tahap maksimum...(time 2 la aku teringat seseorg...)sempat gak la nangis sedas dua..nak lepaskan tekanan....

so 2dy...i hope it's better than yesterday..(hopefully...)

No comments: