Monday, August 25, 2008

kenduri kwin daus


23 aug 2008
pepagi kul 8 aku da bsiap nak grk p kuantan...fadzli pn da terpacak kat dpn umh aku (semangat tul dia,syafiq pn aku x anto lagi p umh bby sitter) biasa la kalau da janji melayu..kul 10 br pudin smp amik kami..peerrrggghh lmbt giler...konvoi 3 bijik keta je...aku n ayu bujang sat la,memasing x bwk laki...kalau dah nama nyer naik keta ngan pudin...eemmm kejap je dah smp gambang...naik ijau2 muka tekan brek aku bile pudin bwk..aku rs kompom byk kali kena tembak..gasak la ko pudin bayo saman...2 la amik kami lmbt lagi...
lama gak la lepak umh perantin...smp aku rs kakak2 daus mesti ckp dlm ati...bila la bdk2 jakun ni nak blk..punah kek kwin,udang galah,gift2 toksah ckp la...berebut memasing cam x penah dpt gift..hahhahah...mcm bebudak pn ada..hahhahah...
lbh kurang kul 3 kami da grk nak p ronda kat bandar kuantan...kami lepak kat east coast mall je...soping sakan...(cam kat kl x de soping complex..hahhahah...) smp wallet en mizany dah tinggal 7 hinggit..aku br plan nak paw dia seratus dua..bile dia tunjuk wallet...sodeh la plak...2 yg kena guna gores dan menang 2....
pas da letih jln,a.k.a wallet pn da letih...kami p tg lumpur (ye ke nama tpt ni aku pn x sure) lepak tp laut..(but x la laut sgt..air da surut...pas 2 dlm kul 6 lbh kami p cr kedai mkn (actually mmg dah plan pn nak mkn kat mana,just cr kedainyer je x jp...) kami p mkn kedai ikan bakar (x brp bakar la sbnyrnyer...kiranyer macam2 ada...owner kedai ni aku n ayu kenai bangat...kedai si SOPIE....hihihih...ex-friend aku..(ex kerrrr?....)bedal je la...dia still cam dulu..giler...bdn da naik sikit..janggut pn da ada...segan2 badak aku nak brk ngan dia...pas 2 ngan selamber nyer dia open story kat kwn2 aku..aku ni ex-gewe dia...hihihihi...bedal je la...x dpt nak brk2 beria sgt...coz sopie 2 chef kat kedai makan dia 2....so just pandang dr jauh je la...tah la kelakor pn ada..cam rs ms kat kolej lak...sopie ada ayu pn ada..hahhahah..so bdk2 len yg keliling kami ni,aku ignore kan je..hahhahah...
kul 9 br gerak blk dr kedai mkn sopie 2...aku estimate smp kl b4 12....but x smpt gak..coz singgah bentong anto ayu...sementara pudin bwk keta agak giler 2....baik aku tdo...x larat aku nk tekan brek da..hihihih...alhamdulillah aku selamat smp kl gak akhirnyer..kul 1pg da,trus p umh bby sitter amik syafiq..sian anak aku...mummy dia br igt jln pulang..hahhahahha


No comments: