Wednesday, September 10, 2008

hAPPy bIRtHdaY 2 Me...

9 Sept 2008

smlm birthday aku..hihihi...x sangka plak sama birthday ngan fifi...hihih...dia pn br je tau smlm kami sm birthday...kat opis x celebrate ape2 pn..coz bln posa kan...aku as usual bz je manjang...igt nak berbuka kat umh je,but my hubby ajak berbuka kat luar..syafiq pn x yah amik lagi..kira nak spend ms berdua la konon..hihihi....mkn kat kedai biasa2 je,but 2 pn da kira sweet bangat...da lama x mkn berdua...hihihih..lps berbuka p secret resepi beli kek,pas 2 br amik syafiq...tensen je syafiq mummy dia tinggal kan dia...ala bkn selalu pn...mummy janji ahad ni kiter celebrate birthday syafiq plak..hihihih...anto je aku,pozi kuar blk p amik keta...dia pasang dvd kat my car....dia kata special gift tuk my car...sukenyer hakkkuuuuu...dia kata next gift after raya...aku x kisah nak bg ke x...dpt dvd 2 pn aku da senyum simpul...(ala2 mcm ms 1st time dia ajak aku kwin..hahhaha...)

1 comment:

amalz said...

weh happy belated birthday! sori aku terrrrlupa..semoga panjang umuq n murah rezeki na..