Thursday, September 4, 2008

SELAMAT BERPUASA

2 sept 2008

bln ramadhan tiba lagi...ku panjatkan syukur kerana aku blh menunaikan ibadat puasa (coz thn lps sehari pn aku x smpt nak posa..)kalau mengikut kalender islam,syafiq lahir ari ni (2nd ramadhan)....pejam celik pejam celik da beso anak mummy....n aku lak thn ni bercita2 nk p bazar seacap kali mungkin hihihih...smp hari ni (4hb) aku x penah lagi msk lauk berbuka....hihih..x de selera nak msk....beli je lauk kat bazar....

sale di sana sini...biler la aku nak p beli sandle ni..x de masa nak p...but i think maybe 1 day,aku kena amik leave tuk soping semua keperluan raya....

ok la must back 2 woorrkkkk....

1 comment:

Unknown said...

Salam manja...

dah lama aku xmelawat blog ko nie.. so selamat b'puasa n semoga ibadat kita diberkatiNya. btw bila ko nk cuti gi shopping nie? blh join sekali. aku nie every friday 1/2 day.