Thursday, January 29, 2009

cuti2 malaysia

eemmm kat mana aku nak start yer...


ok la aku nak citer ape aku bt spjg aku cuti br2 ni....last sat aku grk blk perak(memula p seberang perak dulu) 1st time nk p kenai ngn pak long n pak ngah...(anak da beso br nk bwk p kenai2 sedara)...suke syafiq bebas dia kat laman umh tok (moyang syafiq la kiranyer) abis semua kambin dia kejor,aku lak yg kena kejor syafiq...n aku nyaris2 nak kena 'sedut' ngan pacat..bkn aku geli, tp da lama x kena 'sedut' meremang lak bulu roma aku...(to mak ngah..ya ampun..jgn la kocik ati ngan tindakan refleks manja 2 yer...)ihihihh.....

lps magrib gerak p slim river (umh cu) smp je umh cu aku nengok makcik pn da tdo .... mcm medan perang umh 2...semua ada bhgn2 memasing n as usual port aku mesti la kat tepi slinding door...aku lak mata da kuyu,syafiq dr dlm keta da tdo smp la aku letak dia atas toto,dia smbg tdo trus...pozi dok borak2 ngan cu n makcik n pakcik...blh depa bgn tdo semata2 nak berborak...sabo je la...bergosip la 2,aku x leh la nak campur,hal2 sedara depa....

No comments: