Wednesday, January 14, 2009

nk story aper yek..

nak citer pasal keja..boring...
nak citer pasal mkn...boring...
nak citer pasal black horse... pn boring...

k la nak citer pasal....pasal..pasal....nak cr pasal nak cr pasal....hihihih

ok la citer aper yg aku bt last sat n sun...

sat aku x buat ape2 just lepak kat umh coz pozi keja....1 ari dok kedlm,luar,dpn n dapur umh...mcm lost plak...x tau aper nak bt...(aku bkn leh dok umh lelama...mula la idup x tentu arah...)syafiq lak aku asik soh tdo je...asal dia bgn aku mandi kan dia,lps mandi aku bg mkn pas 2 soh dia tdo blk...mesti dia kata (ape kes mummy dia ni asik soh tdo je...mcm ada plan baikkkkk puuunnnyeeerrr)...x de maknanyr PLAN BAIK hihihih....dlm erti kata lain aku x de buat aper2 la ari sabtu lepas...nak bsh keta...my black horse kat luar,yg kat dlm parking pozi nyer white horse...nak alihkan x reti acik 2 de....mau x gerak2...manual la kata kan...hihih...

sun plak...plan nak bwk syafiq p jogging...emmm plan dlm mimpi je la..coz aku ngn syafiq dua2 bgn lmbt....so lepak umh lagi la aku nmpknyer.........kalau kyg dtg leh gak ajak p tesco ke,jusco ke...tp dia dtg lmbt coz dia p sogo dulu soping...susah tul kalau pozi keja standby...dia x leh nk kuar dr pandan indah...so aku lepak lagi la umh...bosan nyer....next week pn kompom sama gak rutin aku...coz pozi blk trg ari fri mlm..dia nk p ngundi....blk ari senin subuh....waaaaaaaaaaaaaaa...... lepak umh lagi la jwp nyer...jimat sikit duit aku...(poyo je....ke kad kredit da nak limit...hahhahah)

tp ari sabtu nnt da plan nak lepak kat pavilion ngan ayu..so syafiq kena la dok umh mak (bby sitter) dia......sian anak mummy...bg ar peluang syafiq yer ayah x de ni..mummy nk joli katak...hihihih

No comments: