Friday, March 27, 2009

2dy is friday...

ari ni friday..almost 1 mnth aku x update blog ni...x de idea...x de mood...n quite bz wit all my job..waduh2 biler nak abis nih...

aku dtg awal,8.45 da msk opis..layan american idol jap,but perut da memulas ni,nk p toilet seram la plak..mn la bdk2 ni..cepat la mai opis woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

smlm dok bc paper bkenaan slimming nih,meninggal bdk 2 coz nak kurus..(aku pn nek seram) sib baik aku x bt sedut lemak..ari 2 terpikir gaks nk buat,but dsebab kn aku tkt jarum n bahan2 yg sewaktu dgn nyer...so aku batal kan hajat di hati...now pn aku da puas ati ngan penurunan berat bdn aku...wit my displine diet...da lama aku x mkn nasik wei...now da 51.3...aku da muat pakai suar saiz 27..giler ar melayu...berkat usaha yg bpanjangan...

ok ar..aku nak p menunaikan hajat ni...bdk2 da msk opis..so ada geng la sikit...chowwww

3 comments:

mahandanz kidz said...

hi manjer..wah sempat gak updated blog ko eh..cantik2..hmmm aku pun lepas baca blog moon sutan tadi mcm best jer..ada la dtg idea2 n terus n cargas aku xplore camner nak wat blog nih..hihihi aku tq wei,rerajin singgah la kat http://mahanidanzkidz.blogspot.com

manjer best said...

aku men bedal je ....ikut suke n ikut mood..hihihih

puja said...

weh manje..promote diri nampak hehe