Tuesday, March 31, 2009

ngh rajin kunun









smlm nak story x smpt...

hihihih...aku ni x de keja...must have in my handbag (kesemua di atas)...set makeup ni mesti aku bwk kehulu hilir...tah la maybe sbb giler makeup kan skrg ni...(sorry pic x brp cun bangat,coz gue x amik kursus photographer hihih) that y la kalau org tanya y handbag aku beso..so ini la salah satu jpwn nyer...

eemmmmm last sun p soping kain tuk bt bj raya..JACKEL SALE tuuuuuuuuuuu....pokai acik haa...nnt kalau ada masa aku snap pic2 kain sebelum aku agih2 kan kain2 tu tuk makcik pakcik, MIL,FIL n adik ipar...so tema kami thn ni..light purple....(semua nyer aku beli material chiffon,penin ar tailor2 yg nak aku upah nnt) nyer kain yg 3 lai tu...dua 2tone chiffon plain,n 1 corak2(tah aper corak nyer aku pn x paham..but yg ni ada glitters) yg color ijau n biru aku beli tuk makcik2 pozi...family kami yg purple 2 lah..












5 comments:

mahandanz kidz said...

wah3x...sabar je la kawan aku 1org ni.ish takut aku tengok..cam dah addicted plak ngan barang mekap ek..tapi ok gak..'perempuan' kan..since dah jadi wifey n mummy ni..terserlah lagi la 'kewanitaan' minah ni..good job beb!
aku pun pelan2 kayuh bab2 mekap ni..1-1 aku cuba..takut nampak cam opera cina..
* nmpk sangat x wat keje heheheh

manjer best said...

aku giler skrg ni..igt kalau ada masa terluang nk amik course andaman..dulu amik sekali je,start dr 2 la aku reti makeup2 sikit2...now da giler makeup,minat ke arah andaman 2 kuat plaks...tp ni agan2 je br..hihih..kalau menjadi alhamdulillah la...

Miss Moon said...

manja kalau dah amik kursus andaman ...ai rela di make up kan oleh u akakka

manjer best said...
This comment has been removed by the author.
manjer best said...

dun't worry miera..i pn sanggup makeupkan u..hihihih