Thursday, September 10, 2009


alhamdulillah..selamat semua nyer....my new life begin...


pejam celik pejam celik i'm already 30....syukur aku masih lagi dpt benafas di bumi allah ini...n aku bersyukur ngan aper yg aku ada sekarang...family,keja,kereta,kwn2 n umh yg selesa (even umah sewa)....special thank 2 very important person my hubby n lovely son...(thanks syg sabar untuk idup bersama,sabar ngan peel isteri mu ini yg kdg2 luar dr kawalan...2 syafiq still hug n kiss mummy even mummy selalu ringan tgn biler syafiq bt peel)


aku da rasa complete ngan aper yg aku ada skrg...semoga ari2 yg mendatang menceriakan idup aku sekeluarga


2 all my friend, thanks 4 all ur wishes..moga2 doa kalian di makbulkan tuhan aminnnnn...

1 comment:

Nadia said...

Iya met juga pd smua yg ada. Moga tetep sehat selalu ama sekeluarga. salam aja deh bila jumpa kawan lama.
Kettler Patio Furniture