Monday, September 7, 2009

selamat menyambut hari raya

lama dowh x update blog ni...n x de pic nak upload..semua pic dlm hp..x de reader nak transfer..lagi pn quite bz ngn keja2 tertangguh...n as usual every ramadhan mcm2 hal yg jd...hihih..1st yr kwin aku gugur (in ramadhan) 2nd yr aku deliver (in ramadhan) 3rd yr br2 ni (on friday) aku operate (actually small operation at my back) in ramadhan also..so 2day..aku msk keja..duduk pn kena tegak je..da ala2 linda jasmine da....pedih kesan jaitan 2 still ada lagi..sib baik aku x posa so leh gak telan ubat tahan sakit...2morrow kena p spital tuk cuci luka...aper yg jd x tau la..jgn pitam cam ari 2 udah la..sbb aku plan nak p spital sorang2..kang kalau pitam sapa lak nak drive black horse aku 2...x per la aku anggap ni semua dugaan...
citer pasal nak raya..mlm td aku da kemas bilik tuka langsir,cadar n deco..but kali ni tugas aku agak slow sikit..sbb x leh active sgt,kang ada yg jaitan terbukak nnt...my hubby? jgn ditanya..laki ni mmg sifat semula jd 'kurang rajin' a.k.a dlm bahasa kuang ajornyer...PEMALAS...hihihih.tp aku pn kurang gemor soh laki kemas2 bilik ni...kang aku x puas ati,aku gak yg kena kemas blk..baik x payah...so tugas dia...jg anak kat bwh senyap2...pg td my hubby tanya..nape tuka langsir lagi..sbb last month br tuka...sbnrnyer langsir b4 ni x cun..hahhahaha..gelap je...so aku tuka ngan color biru..tp bkn langsir raya ye kwn2...acik ni kedekut bab2 langsir ni...pakai je ape yg ada..lagi pn aku x penah beli langsir..x pandai nak kira 1 frame la 2 frame la...so langsir2 yg adooo ni semua aku kebas mak aku n MIL aku punya...ala langsir dlm bilik ja..sapa yg nmpk...aku ngan laki aku je...
ok la citer turn raya..this yr turn trg...dlm citer laki aku...kami maybe grk dr kl to trg on wed 16 sept (that mean next week la) awal giler...kompom aku bosan...bosan dok umh x de keja..sbb MIL aku semua bab2 memasak dia x bg anak or menantu hantu dia take over...kemas2 umh laki aku nyer keja la..da umh dia...pepandai kemas la...x kosa acik de....so dlm plan raya ke 3 pg grk blk gemas...x sabo nak blk gemas nak nengok zahra (anak puja) mesti da beso dia..silap2 da leh panggil aku mummy..ceh blh yeh...nak p umh ak nengok qisya...nak p nengok zana..pergh...best2...but ni agan2 je la..tah sempat tah idak agak nyer p jenguk depa...
ok la len kali aku smbg k....ayu mlm ni plan nak buka kat mana plak...

No comments: