Tuesday, August 17, 2010

bazar..bazar...

meh story pasal bazar2 yg berjaya aku p..hihih

last wknd aku p bazar kat tapak downtown bndr tun razak 2...dulu2 happening..now cam da kena ribut taufan je...x ramai yg menjual..pembeli aper tah lagi...cipta rekod aku hanya beli murtabak n masak asam ikan pari je...(magic tul kalau aku beli sikit cam ni..)

on the way blk..lalu kat tasik permaisuri..perggghhhhhhhhhhh...di sini rupanyer depa da pindah....kemah sepanjang jalan kat situ...mmg best...iya2 je kata nak shop 2jenis kuih...tp hahhahahahha..more than that...nak2 aku ni..semua aku nak...da la aku ni patern buka x mkn nasik...segala jenis kuih aku nak...rambang mata..mmg best p bazar kat sini...nak jln pn x berhimpit2....even org ramai..tp 2 la..susunan gerai2 buat org senang nak lalu....so pd sesapa nak p jln2 cr bazar..aku cadangkan kat sini...selain pandan indah n ulu langat....so next destination...akan ku pikir kemudian..hihihihi

No comments: