Thursday, August 12, 2010

bulan ramadhan

bulan posa da...jap je kan..ari ni da 2nd day berpuasa...so far even aku bz ngan keja kat opis..x reti dok diam...tp aku mampu berpuasa...punya la rajin kerja..smp nak p terkucil pn ku tahan jebat....sedar2 da kul 3...lagi 1 setengah jam nak blk...huhuhuhu..yeayyy..

n as usual..cita2 aku nak beli mknan kat bazar je..mls nak msk...tp lauk sahur aku msk la...smlm just p bazar kat pandan indah...punya la ramai org..nak parking motor pn x leh..ari ni nk p bazar kat ulu langat..jln2 cr mkn...

so kepada semua selamat membeli juadah berbuka posa..(pd yg mampu...hihihi)

3 comments:

UmiZahran said...

mak aiii.. sampai ulu langat ko pegi.. aku setakat gi kt kg pandan tu jelah.. paling jauh pn desa pandan.. tp ingat weekend nie nk tgk kat pandan indah... dh bthn2 duduk sini pn xpnh pegi lagi kat situ cos jam bangat....

manjer best said...

ha ah intan..kompom pandan indah 2 jem..kalau ko kuar lmbt maknanyer ko amik bau asap ayam golek je la nmpknyer...

smlm p ulu langat..mmg happening la...gerai pn byk...semua aku nak beli..hahhaha

ari ni x tau nak p mana lak...

UmiZahran said...

ni yg panjang je langkah aku esok nie.. nk cari org yg jual lauk sedap.. tp weekend masak.. so cari kuih n air yg best.. dh 2 ari minum cincau je nie.. muka pn dh mcm cincau...