Wednesday, June 15, 2011

acu da kwinnn

4/6/11 @gombak (ape ke nama dewan ni aku terlupa sudahhh)


memula aku x mo p..tp terpaksa p..sbb my mom n dad landing kat my hse....actually aku x sanggup nak nengok muka2 pastikkk makcik2 aku...semua cam hampesss...n x salah kalau aku nak ckp cam cilakooo...(tetiba panas ati)....kalau ikutkan ati da lama aku 'bahasakan' makcik2 aku yg masing2 x bajar tinggi tuh...thanks god mak aku da jual tnh kat gombak tuh..lantak la depa nak jd aper..janji x mkn ati lagi....


ape2 pn hubungan sesama cousin x yah la nak aku campur aduk kan ngan ati aku ni...bio pun mak dia yg bt TAIK....


selamat dpanjang kan jodoh acu &.... (nama laki dia pn aku x tau..hahhahaha)...punya la aku ni x amik port..wkakakakka

2 comments:

Unknown said...

wah body dia menten je kan manje..bkn senang tu..hubby dia good looking gak kot aku tgk.

manjer best said...

puja...tau x per..pas tng ari 2..kurus sikit siap p gim..ni nak kwin..nek blk...sng ati kotss...

ko jgn x tau ayat kami cousin2 semua...'kwin gak acu tuh..."semua mulut longkangg...but kami doa kan dia bahagia ke akhir hayat..jgn laki 2 kikis harta acu je udahhh...