Thursday, June 16, 2011

mau pulang ke KT

ari ni blk trg...anto brg2 umi da abis bajar...so ari ni aku amik halfdy...pas 2 cargas blk KT...ahad br blk kl...x kisah la...since syafiq n syira pn da lama x men nagn acu dia....bagi peluanggg...hihihih...n aku pn x kisah sbb bilik da ada aircond...(yeayyyyy...reason yg agak bongoksss...hahhahha)...x de la...last blk ari 2..bln 3...ni blk bln 6..pas ni blk raya plakkk....(smbil bg laki aku meraya kan TERENGGANU MENANG BOLA..hahhah (cess x de kena mengena..hahha)

so ape2 halll...c u next weekkkk...bubbaiiii...muahsss

2 comments:

Unknown said...

balik tganu lagi? wah best aa dok sana tu yg ada pic kat fesbook tu naik kuda bagai..jgn ko berkuda di sana dah la hahahaha..klo berkuda pn apa ada hal kan? ko beranak pn senang huhu!!!

manjer best said...

hahahha...cam ner la aku leh x pasan komen ko ni...agak sengal part last 2....aku sng banak sbb x byk dosa kots..hahhahah (kyg leh muntah darah kalau aku ckp cam ni..hhaha)

pozi kata cukup la dua...nnt bile syira da beso n da sekolah n dia bosan dok umh x jg bdk2...br dia soh aku banak lagi..hahhahha