Monday, April 16, 2012

hari2 yg memenat kan...

start fri i da letih ok...huhuhu..letih ngan shopping ngn ayu..sbb bos blk awal..so kami gegas p pavilion shopping..fuh da lama x shop len plak rs nyer...ngn jaya nyer aku shop..plan nak beli perfume je...mmg la aku beli perfume tp 3ketul aku rembat..yg len2...cam bj...la senza (harus la singgah la senza...butik yg menjadi kegilaan...)lagi aper yerr....kasut x beli...hahhaha...mlm tu mak ayah aku dtg..sbb nak p kenduri kawin kat damansara esok nyer(sabtu)....igt kan x mo p..tp p gak...


sabtu kul 12 da gerak p damansara...aku igt2 lupa muka makcik ni..ex-ktm ms kami dok kuarters dulu...tp mmg grand la...anak dia yg no1 n no2 yg kwin (2 perantin serentak la)...anak dia lagi la sah2 aku x cam muka..hahhaha..nak2 masing da bermakeup...sbb perantin ni x salah aku 4 5 thn bwh aku rs nyer...n aku pn x sure bdk ni skull kat STAR smp darjah brp...cerdik bdk nyer...bajar smp overseas...bangga dowh ktm team bajar smp sana...hihihih...tu la padan muka aku asal x bajar pandai2..x per layan kan ajer..memeriah kan suasana...blk dr kenduri kami plan nak p pasar mlm JLN TAR....nek lrt..fuh mmg adventure la..da lama x nek lrt..dulu pakai kad..skrg pakai token...wakakkaka...smp jln tar dlm kul 5.15..ujan rintik2...pas 2 ujan..basah kuyup kami..hahhaha..nk beli mknan pn x fokus...smp kedai k.yg mak n ayah aku beli tshirt je..sbb depa paling lencun sekali..almaklum la x larat lari..kami ni masih mampu lari ngan jaya nyer....kul 7 blk umh...semua letih n klaparan...tp sonok la...sbb bdk2 semua merasa nek lrt..
 syira ngn bj ketat nyer..hahahha..anak mummy da besoo..

nape saya nmpk gemuks ngan bj ni...(sila slh kan bj ok..hahha)

ahad..bwk depa shopping lagi..kat jusco bkt tinggi...yg aneh nyer..aku sambung shopping lagiiiii...wakkakaka...cam no ni..asik shop je...bile nak abisss...so pagi ni check CC...n ngn jaya nyer aku bayo CC 2k...aku kena pasti kan cc aku sentiasa minus..tuk aku spend tuk shop kat bandung next month...so tekad aku x mo shop lagi da bulan ni...(eh iya ker??smbil mata pandang kiri kanan..hahah)

3 comments:

Unknown said...

hauhauhau...shopping2 la lagi!!! apesal x shopping tuk aku sekali yeh?? hahahahaaa..woi ida nk banak dah esokkkk yebaaaaa ngn aku2 sekali nk pengsan ni kena jg anak diaaaa..tolonggggg

manjer best said...

hah???kompom ke ari ni???czer ke smp YAKIN ko ckp dia nak deliver ari nih???kat spital mana weii???

ko jg si afy ker??kat mana putrajaya yeh???

Unknown said...

semua berkg kat umah aku nih laa haha..tp dia kena czer kol 6 ni sb tgu giliran..aku tgh cuti arini..ingat dia czer pagi td..tulang pelvik dia x mengembang so tat baby dia x dpt dok kat tpt tu...x dpt la nk banak norml.