Wednesday, May 2, 2012

bulan yg penuh ngan activiti kwin n tunang sepupu sepapat...

xtiviti april

lama bersawang blog ni..mls a.k.a enggak ada masa nyerr...hahhahah...

so aku bg layan pic ajer...

ABU TUNANG

21/4 (sabtu) majlis pertunangan ABU...2pupu pozi...rombongan dr TRG meminang org LABU...rombongan kami dtg dlm 10bijik keta..tp org nyer x la ramai mana..wkakaka..keta je byk...kuantiti org ciput...hahhah..

 acara diskusi..(hantaran belah lelaki 5dulang)

 hantaran belah pompuan (7dulang)

 mak bakal perantin lelaki

 ni la tunang abu..lecturer mana aku lupa..wkakakka

 yeayyy saya da tunang...insyaallah majlis kwin nyer bln doplas nih..x baik tunang lama2...

 muka saya harus la adooo...abg g suke wat muka palat..sbb si cameraman lmbt benor snap nyer...cameraman sapa lagi..syafiq la..hahahha


NURUL TUNANG

nurul anak cik nduk aku...anak sulung n satu2 nyer anak pompuan cik nduk aku...nurul tunang smlm 1/5/12..(7thn yg dulu same date..aku yg tunang..hihih eh sibuk selit plak)...aku la satu2 nyer wakil family mat sah yg p...yg len2....ada hal masing2...acik malas nak campur nokkkk...sendiri pikir..but mmg best..bkn takat mkanan je yg best...semua la...serba slh kalau aku x p...n as usual kalau ada majlis sedara2 rembau...mmg aku la WAKIL yg p...hahhahahha...emmm nurul pn maybe akan kwin bln doplas nnt...tp x sure sgt la...lebih kurang begitu

 nurul ngh makeup

 the hantaran'ssss.....

 mini pelamin

family hakuuu

No comments: