Thursday, June 13, 2013

kamis mood... :)

selamat hari kamiss...hahhaha

kau bagaikan udara yg membantu aku untuk terus hidup d atas dunia...

pagi2 ni buat kn aku mls nak buat keja (eh bkn selalu tau i malas..jaranggg..jarangg...)

so b4 aku start keja n call org mintak payment..harus la aku menceria kan mood aku pg ni...smbil2 layan youtube...lagu2 menyedap telinga...sgt layan yer incik2 n puan2...tp tv bukak gak ni..semua aku nk dgr..jap lagi layan citer korea plk..

emmmm..ape lagi nak citer yer...x de citer yg menarik sgt sbnr nyer...but sj je merajin kan jari jemari i yg gebu enak di makan begitu shj ni...

owh yer 15/6 ni i blk gemas...nk attend meeting koperasi..wahhhh..ko adooo???tahun ni tahun ke 2 aku attend meeting...and as usual...anak2 aku tinggal kat umh bby sitter..means i pulang berdua je ngn pozi...sbb kami ahli koperasi gemas...blk pun nek motor nak elak kan jem...n yg penting nyer...cpt sikit smp..hihihih...budget gerak kul 11 dr sini...then terus ke majlis kwin abg arm kat tmn sentosa...pas tu br terus ke bilik meeting..meeting start kul 2.30 (kalau x silap aku lerr...)lps meeting aku kena zasssss blk ke kl..sbb mlm tu pozi ada company dinner...pozi je la..aku x join...sbb i maluuuuu..wakkakakkakaka...x minat nak join pun...bg dia enjoy ngn kwn2...kang aku ada awkward lak dia...

ok i nk start buat call ni...len kali i update ok...bye!!!




No comments: