Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan...Selamat Berpuasa

Ramadhan tiba kembali

Salam semua....

Selamat berpuasa kwn2...mohon maaf jika ada kesalahan...tercakap..termaki..terkutuk..termakan...n sewaktu dgn nyer...

start Ramadhan kami anak banak tdo bwh...sng sikit..kot2 masa sahur si anak dara tu merengek...dia mmg suke merengek time tdo..aku x kosa nak berlari nek ats time sahur bile dia nangis..so hasil nyer semua tdo  bwh...

pagi td 1st time sahur...hahahhahaha...aku bjaya buat lawak pagi...pas semua thidang..aku kejut syafiq n my hubby...sementara pozi lam toilet aku pun mkn la...n suap syafiq yg mkn smbil baring...pas tu pozi nak start mkn...dia tanya..."nasik ni mmg x panas kan ker??"....n ngn selambernyer aku jwp..."owh kena panas kan yer...lupaaaa la"....so laki aku terpaksa la telan nasik yg sejuk yg hamatt tu...hahhahahha....sorry bro 1st day error...lps tu x abis2 dia perli aku pasal nasik sejuk..ishhh kompom jd bahan raya ni...hahhahahha....ya ampunnnn....x per...esk sahur nasik panas i idang kan tuk u....

i nak start keja ni...ok kwn2...pesanan pihak penaja...jgn mkn nasik sejuk time sahur...hahhahahhaha....ttettttttttt...k bye..

No comments: