Monday, November 10, 2008

bcuti di PD


8 Nov 2008



nk story morry pasal last weeknd...aku sefamily (family aku je la..) p bcuti kt PD(port dickson)...setelah seminggu berpenat lelah, tuk birthdy party syafiq ari 2....so nak lex2 minda la...tgh ari sabtu aku da grk ke PD..smp otel lebih kurang kul 3....best gak la,but ramai sgt bt team building kat otel 2...so depa la pulun semua....dr segi swimming pool n parking lot...but aku selamber je soh syafiq join ngan anak2 team building 2...syafiq biasa la..mmg peramah org nyer...hihih...da lama rendam dlm kolam,aku bwk lak syafiq p laut..laut mmg x ramai org...syafiq jakun gak la...(tp aku rs dia byk minum air laut la..hihihih..)da nak magrib br kami msk bilik....mandi2 n solat,lps solat kami p jln2 cr mkn...kami x tau nak mkn kat mana..p ronda teluk kemang smbil2 cr kedai mkn...mn kedai yg ramai customer kt situ la kami mkn....peerrgghhh mmg sedap mknan kat situ....even mkn pn nyaris2 tercekik,coz nak mkn cpt2,almaklum la da ada anak ni kan..mkn x penah nak kenyang...asik melayan anak je....

blk ke otel pozi smpt men bowling..aku x men la x de mood,coz da letih....but aku janji esok pg aku men (kiranyer ahad pagi ler..)blk bilik layan tv je la...n as usual..aku la tdo dulu..syafiq men ngan ayah dia..so ayah dia la yg kena tdokan dia...aku da lama dibuai mimpi...

pg da gerak pozi,ajak p bekpas.......lps bekpas layan bowling 2 games...lepas gian actually...hihiih..syafiq terpegun daku terpesona..hihihih..(tercegat je nengok bola berguling)..lbh kurang kul 12 aku da checkout...mls nak blk kl terus,so perjalanan di truskan ke GEMAS...hihihih..dah x tau nak p mana,so blk gemas la kejap....family aku pn terkezut....smp gms kul 2...lama gak aku lepak kat gemas..lps magrib grk blk kl...smp kl dah pkl 11.30....aku terus smbg ttdoooooooooooo............

1 comment:

Miss Moon said...

mmg kalu dah ada anak nih kiter makan pun tercekik je . tew lom masuk lagi acara anak wat sepah lagi ...acara menabur nasik lagi ...aku slalu je wat muker tebal mintak mahap ngan org kedai akakakkakakakak

mana entry besday nyer ....gambo dah up kat fp nanti sau sau la ...ley wat entry bday shafiq