Wednesday, November 26, 2008

hari yg ceria

26 nov 2008

ngantuks nyerrrr.....tp ari ni aku bersemangat nak p keja....coz smlm aku dah mc...even atas meja n bwh meja penuh ngan document2 yg perlu aku update..tp tah la..ari ni mmg best nak keja...coz my bos x de whole wkdys ni...yeeehaaaa....raya koling acik ni haa....merdeka...merdeka...merdeka....

ni pn aku lum start bt keja lagi ni...dok update blog...sowang pn x msk opis lagi..jam dah kul 10.05..ni aku pn br je dpt msg...ayu msk lmbt ari ni...so kena la aku bekpas sorang2...eh x yh bekpas..lupa td da bekpas kat umh..(apo nih 2 pn lupa ke...)

smlm p konvo ujang kat uitm shah alam....peerrgghhhh ramai giler org....aku punya la bosan...da cam muka cipan da..ngan panas + rimas + ngantuk ............ms 2 la aku terbayang2 katil kat umh waaaaaaaaaaaaaaa...nk blk...aku smpt pesan kat ujang...x yh la smbg bajar lagi...x larat nak p konvo...kalau nak smbg gak..p la kat U len plak...boring x de tpt len ke...asik uitm shah alam nih je....muka aku pn da kembang je rs..sib baik x bwk anak...kalau x hangin je 1 bdn...

No comments: