Thursday, November 20, 2008

entahla labu....

20 Nov 2008

arrrggghhhh....bosan + tension last 2&3 dys lately...keja byk...pas 2 eemmmm tah la x tau nak story cam ner...x terkata ngn kata2 n x tertulis ngan tulisan...(peerrgghhhh...ayat leh bwk mati..)
ni smp je opis aku trus buat blog ni...
5 perkara yg mbuatkan aku tension minggu ni:
1. keja still x abis2,yg pasti 2 semua bkn keja aku,last2 keja aku yg x complete...keja..keja..keja
2. tahap ksihatan aku 50-50,aku pn x sure da ok or blm,yg pasti all the medicine makes me soooooo gemuuukkkssss...x sukeee...
3. asik memikirkan aper yg berlaku ahad lepas...benci..benci..benci...asik pikir prsn org je,aku nyer prsn sapa nk jg....yg pasti aku da penat lalui semua nih...
4. bdk2 jantan opis ni...da makin nyampah aku nengok...memasing da kuar true color..binaweee...yg pasti i need fresh face infront my face...
5. yg pasti..yg pasti..yg pasti....aku nk cube jd sowang yg pendiam ari ni...chayok!chayok!chayok! (x sure bjaya or x....korang doakan aku yeh..hihihih)

2 comments:

Miss Moon said...

asal nih ....lor miera doakan manja jadi pompuan yg penuh kesopanan dan tatasusila serta pendiam ...amin

boley ke?

Manja gambo cam na nak antar nih . Moon ada area pantai hill park on sunday . nanti i ym u tomorrow

manjer best said...

x berjaya gak jd pendiam ari 2...da nama pn keja ngan ayu kan...asik bcakap je....mmg x bosan la kalau ada dia....hihihihih