Tuesday, April 14, 2009

EL

eemmm..last fri aku EL,kena rush blk rembau...my cousin pass away...sedey...muda remaja lagi,baya ujang (adik gue)....da la arwah 2 harapan family,anak sulung lelaki...da la mak ayah dia 'pala weng'...eemmm x per lah...allah lebih syg kan dia...al-fatihah....

ptg fri 2 aku da grk blk kl...perrghhhh letih tul bdn,even bkn aku yg drive....plus ujan lebat ms kat highway + ngumpat lagi...sedor2 da smp kl...tp time nak msk dpn umh jem gilos....y la lately dpn umh aku ni jem,mcm nak masuk parking kat klcc gamaknyer...

sabtu aku x de p memana...dok umh je....ahad lak aku jd driver p anto kak yg checkup...congrats 4 ur pregnancy...hopefully everything is alright...

2 comments:

puja said...

hai manjer..cousin ko yg mana ni ekk yg meninggal?? takziah..n kak yg dah pregnen brp mggu?? tahniah kat dia ekk..jaga dia baik2 taw!

manjer best said...

cousin aku yg rembau side...ko x cam dia kots,coz ko kenai cousin aku yg side gombak je kan...