Wednesday, April 29, 2009

eemmmm..my new dream...ni la 'transformer' yg aku target tuk aku miliki thn depan (2010) kalau blh no plate pn nak booking sm mcm my black horse hihihih...kalau blh tercapai la hajat aku nak bg birthday present tuk my hubby or paling cikai 4 my anniversary...lps je nengok nabil bwk motor yg ala2 camgini..terus aku admire...price da ushar...kena kumpul duit 4 d/payment....haiiii...camner la bentuk motor ni biler dia ada kat dlm parking aku siap ngan reben bagai...x sabo nyerrr...

2 comments:

puja said...

weh manje..besanyer citer2 ko bg adiah tuk laki ko??aku bg laki aku pun hp je yg plg mampu..len2 x mampu hehe..klo motor kapcai tu ada la..gak nk bg hehe!!aku jeles klo laki aku nampak hensem huahuahuaaa

manjer best said...

hahahaha...sabo je la..ni cita2 je puja..hopefully dpt la..2 pn nengok pada kemampuan aku kumpul duit la..kalau x cita2 tu 'postpone' lg la gamaknyer...nk bg hp,tiap kali aku tuka hp...dia pn mesti aku beli 1, bosan lak...WEI KO HINGAT AKU X JELES KE LAKI AKU MELARAM..even kurus kering 2 je yg nak kat 'haku' ni...hahhahha