Tuesday, April 7, 2009

morning in bluessss...

pagi ni aku smp opis awal giler...kul 8.30..pergghhh....giler ar melayu..leh dpt award nih...pas 2 phone berbunyi pn aku bt derk je..coz bz pakai bulu mata..hahhaha (mcm x de keja len..melawa je keja nyer..)

now da kul 9.45 tp aku still x start2 bt keja..hahhaha...selagi org len x msk opis,jgn bt2 rajin yer...kalau bt keja,x de sapa nmpk kesungguhan anda... 'IGT TU'.....hiihih..2 yg terhasil nyer blog ni, leh lex sikit..pala pn x kusut lagi....

minggu ni aku x byk sgt keja,just update ape2 yg patut....next week pasti idup aku tercabar,coz ada yg nak submit claim da...waaaaaaaaaaaaa...juling time is coming....

aku plan fri ni nak halfdy or nak cuti,nk dating ngan my hubby..dia pn nak amik cuti..nak p nengok movie je...nk release tension b4 next week kan...lagi pn nk bg keadaan cool down blk,mcm2 hal jd lately...hopefully it's going better & better...

ok la aku nk turun sat,nk p bekpas...lapoooo...

No comments: