Tuesday, October 19, 2010

hari yg mendamaikan...

ari ni nak blk awal..nak p jusco..nak beli gift tuk anak abg..lum nengok pn lagi bby..entah biler ada masanyer....lately ni bz manjang..asik p s.alam settle kan umh je..now da ada penyewa..lega rs nyer...company yg sewa kan tuk staff dia..insyaallah kalau da company yg bayo x de la problem pembayaran...kalau x bayo...aku tuka solex je..aku kan kejam..tp doa2 kan la semua jln ngan lancar...

next week pozi nak blk kg...as usual aku mls nak ikut..lepak umh je ngan syafiq...da paksa da ujang lepak kat umh...biasa la dia 2 bz manjang....broker umh..bio la dia...da minat dia ke arah itu..n nengok gaya nyer..dia bersungguh2...n hasil nyer..dia da ada apartment sejibik...br lagi....aku je beli 2nd hand....kira dia ni pandang future...x kalut nak kwin..dok pikir asset je..keta da ada..umah da ada..aku dlu..hampesss...x reti nak kumpul asset..skrg br sedar diri...

No comments: