Friday, October 15, 2010

my 2nd asset....(kecik je...x kisah la janji adoooo..)


laki aku cat sendiri..jimat da kos hire org

pandangan dr pintu utama...(hanya ada 2 bilik sj hokeyyy)

ruang dapur...(x yah susah2 nak bikin rak sinki..hhuhu)

master bedroom (sorry x smpt nak cat..wkakkaka...)

bilik ke2...(x yah nak pikir pasal kipas..semua bilik dah ada kipas...lega acik)


ni la yg mampu aku beli tuk tahun ni..lokasi ...seksyen 24 shah alam...bkn plan nak duduk pn..nk bg org sewa..sbb aku x terpikir nak jd keluarga shah alam lagi..hahhaha...jd la...just tuk asset di masa depan...ini la asset kedua aku selepas 'my black horse'....misi selepas ini...ttttteeettttttt..

4 comments:

puja said...

hehe ok boleh tahan umah ko ni...brp sewanye? senang nk suh adik2 aku nk sewa ala..hrg kwn2 huhu! weh mana pandangan umah dr depan ke mana celah dapur ke??tettt..ermm mcm umah sewa atul dlu je ni.

manjer best said...

hahhaha...blh la puja...jnji ado...aku bg sewa 500 je...tp da ada penyewa...ari ni start duduk..aku bg free je dia dok tuk 10dys ni...mls aku nak kira2...

umh ni kecik je..mcm ner ko nengok..itu la bentuk dia..bukak je pintu..dapur belah kanan...grill br n pintu toilet br..x smpt lak aku nak snap...

puja said...

ooooo okey la tu beb ada gak aset n yg penting masyukkk..huhu

manjer best said...

2 la..tang masyukk x dnafikan la...tp b4 masyukkk..kering gak la nak bikin semua include all lawyer fees..now lega la sikit...