Wednesday, March 23, 2011

good newss

alhamdulillah smlm dpt good news (bg aku la..huhu) dr doc..setelah 3thn lbh aku kena telan pill yg pait hari2...aku da x perlu mkn da..hasil keputusan ujian darah..doc kata aku da bebas penyakit tersebut...tp......ada tp nyerrr...................doc kata mungkin penyakit tu leh dtg blk...kiter berserah je...tp aku bsyukur sgt2...maybe ada hikmah kelahiran syira niiiih...walau pn ms preggy kan syira agak susah pada mula nyerr...

semoga aku tabah hadapi hari2 yg mendatang....aminnn

4 comments:

Unknown said...

emm smp skrg aku tatau ape penyakit ko..sama ngn ibu ke? emm just guess!

manjer best said...

penyakit aku ni ikut musim..wakkakakka...tah la payah nak ckpp...huhuh

UmiZahran said...

ingat lg masa ko mula2 discover sakit ko tu.. sket pn xnk ckp kat org sampailah nie.. apa2 pn syukur alhamdulillah ko dh recover.. hopefully sumernya sihatlah lps nie...

manjer best said...

harap2 la intan...aku pn doa je..bio x berulang lagi..aminn