Wednesday, March 16, 2011

suka suki suku...

ini kisah aku..
dulu siapa la aku ini..insan kerdil even aku tinggi..hahhaha

ni masa aku sekolah...ce cr mana aku...(ni pic yg agak cun antara terhodoh pic2 yg len...hahah)da la x cun..rambut tah ape2...dressing zero...ye la time sekolah kan..mn reti nak makeover..nak request bj kat mak bapak pn tkt..x mampu la kata kan..huhuh..x slh aku bj yg aku pakai ni bj ayah aku tuk p men badminton... :(

ni time aku bajar kat kolej...(x yah malu2 nak teka aku yg mana 1..hahahha...tp itu la aku hakikatnye...)at least aku da reti pakai bj body cutting..even x mantop pn figure nyer...hahhaha..ops b4 terlupa..ni bj pinjam hokeyyy...kasut puma 2 la satu2 kesygan aku..tp bile ilang bf aku (a.k.a laki aku skrg) paling happy..hahhaha..sbb dia kata..dia x suke aku pakai kasut tuh..honestly..laki aku yg bt kan aku berubah skrg...paham ape itu perempuan...nice view...dressing..'makeuping'...heels...melaram..



n finally............
ini la aku skrg..aku selesa...n agak bangga aku berjaya 'bertukar' menjadi lebih yakin..more beautiful (ada aku kisah kalau ada org kata aku pasan..wakakak)...lebih perempuan...n yg penting...LAKI AKU SUKE AKU JD BEGINI...
so bg aku kalau kiter da kwin n da ada anak pn, x salah untuk melaram..tuk diri kiter juga...n lam masa yg sama bile ada ape2 event kiter rs yakin...n u know wat...pozi penah ckp..x segan bwk bini dia p jp kwn2 dia..sbb dia rs bini dia paling cun n up 2 date compare bini kwn2 dia...(bkn ayat pasan yeh..tp pozi selaku judge ttg aper yg aku pakai...)
n yg penting nye...segala kos 'transformasi' ni aku x penah nak ketuk wet laki aku...sbb rs lebih afdal kalau guna wet sendiri..n lebih menghargai brg2 yg kiter beli...

2 comments:

Unknown said...

time sekolah mmg ko mcm jantan..(wah ckp org aku pn samer)..tp skrg ko cantik...aku jeles aku jeless..hahaha

manjer best said...

mn ada cantik...ni je yg aku termampu tuk transform diri ku ini...wahhh gituuuu..hihih