Thursday, December 15, 2011

cam ner nih

ADIL KAH AKU??

hihihihih...sj je buat tajuk biul...aku x tau la nak msk kan aku ni dlm kategori ape...peel aku blh berubah2..pendapat aku pn blh btukar cam transformer...ble2 ms leh jd len..tp bg aku ape yg da penah jd dulu...or ape yg br berlaku x blh dia ubah2 sesuke ati....

my hubby riso...coz kami ada plan nak bcuti ke bandung bln 5 nnt (bkn plan..da beli tiket da pn)...n aku penah offer my mom n my dad tuk follow kami bcuti...smbil bwk depa holiday blh la aku soh depa peratikan anak aku bile aku nak beli belah...bkn nak amik advantage la...tp biasa nyer atok/nenek/mak tok/tok ki or wat ever panggilan la...mesti nengok/jaga cucu dia kan...BUTTTTTTTTTTT...selepas aku pelawa depa p...jwpn yg aku terima agak menyentap kan ati mak nokkkkkk....so bio la depa...janji aku da pelawaaa....then br2 ni my MIL...(mak poji lerrr..) call ckp nak join p bandung...dia kata sng nnt aku nak shop..dia riso nnt x de sapa nak jg anak2 aku bile kat sana nnt...see??????abis cam nooo???aku pn beli je la tiket flight depa...so yg akan follow nnt...mak n ayah poji...makcik n pakcik dia..so 4org dr trg....SOOOOOOOOOOO....pas ni jgn plak ADAAA yg nak follow aku..aku da pelawa memula x mo p....sbb kalau blh aku x mo bwk DUA2 MAK N MERTUA p....payah nk handle...kang aku KECEWAa JIWA MERANA..hahhaha

6 comments:

Unknown said...

wah hebat la ko manje leh banje diorg g mkn angin. aku ni tah bile la gaknye..ada pulus tp ke lain..x dpt nk makn angin sana sini..mesti MIL ko rasa bertuah dpt menantu cam ko..

manjer best said...

weh puja....huhuhuhuh....jap2 aku betul kan ayat ko..aku x banjer depa pn..depa guna wet sendiri...tp sekakat makan depa kat sana aku no hal leh banjer..wakkakaka...aku kn p tuk beli stock...ramai da tanya pasal kain2 br...kalau aku banjer depa rugi la bisness aku..wakakkaka

UmiZahran said...

ko bisnes apa manja? rpomotelah sket..

best gi bandung. blh shopping2.. aku nie dr preganat anis x kesampaian lagi nk gi sana.. asyik memboyot je every year..

manjer best said...

intan...aku kan suke shopping..aku beli byk2..ape yg aku suke...then kwn2 aku ni beli plak kat aku...last2 aku x dpt 1 kain pn..yg len semua depa beli..wakkakakka...

intan...kalau nak holidy jejauh ni..kena plan awal2..byk nak kena pikir...memula p sesorang dulu..pas 2 br p ngan laki..pas 2 kalau syok n ko rs leh handle semua anak2 ko..ko bwk la....aku yg p thn dpn ni..aku hangkut semuaaa....termasuk syira...

emyda said...

cik senah dan ayah akak tu malu cakap nak ikut...sbb akak tak pelaa nak belanja semua..hahhahaaa

manjer best said...

ida akak p tuk bisness..bkn sj nak mkn angin bwk depa...wakkakak..kalau depa nak p free akak tanggung boleh..tp jg anak akak setahun....br jg anak akak 2 3 jam da bebel anak akak lasak...sabo je la