Monday, May 4, 2009

nak citer aper yek

k lah...nak citer apr yg jd last wknd...firstly happy labour dy (pada sesapa yg kije n berperasaan yg diri 2 kije...)aku x p mana2 pn..lepak umh..ngadap muka syafiq,pas 2 kemas2 umh nak get ready ibu n ayah nak dtg sabtu (esoknye)...serius mmg bosan dok umh dah x tau nak bt hapa...

sabtu nyer aku nekad,mesti kuar gak even p tesco je...n hajat aku tertunai..aku p tesco sowang2 beli brg2 dapur..penuh gak troli (2 aku sowang je 2,lum p bertiga...kalau p bertiga,x de maknanyer aper yg aku amik semua pozi letak kat rak blk..'x guna' kata nyer)....mlm 2 plak kami celebrate birthday ayah aku..cewah awal sebulan 2 celebrate..hihih x sabo nak bg adiah awal nye pasal...

ari ahad aku p kenduri kwin my cousin...kat tmn teratai (dkt ngan area umh aku ni)anak pak long aku (congrats 2 abg nazri)....smg berbahgia hendaknyer...amiinnnnn

No comments: