Friday, June 5, 2009

bengkak mata..

cube teka shoe sapa nih..jeng jeng jeng..

fadzly ngan syafiq (cam adik beradik je mukanyer..hihi)

yessszzaaa...ni la birthday boy,n shoe td gift dr aku ngan ayu..sib baik menang kalau x aku jual blk shoe 2...hihih

ayu n arie (slaku keeper)

aksi poyos..dr en azhar,daus n fifi


ari ni aku dtg opis lmbt (even aku smp kul 9.15,but still x de org lagi kat opis ni..) ngantuks nyer....ni semua pasal smlm la ni....smlm pg opis ni da mcm raya keling..bos x de..so pc mmg x bukak la..memasing dok dpn tv lepak layan citer...kul 12 kami da gerak reramai p sunway pyramid...teman bdk2 ni nak beli brg2 4 futsal mlm nnt....aku n ayu yg x men futsal ni pn soping gak..(hihihi biasa la 2..kalau x soping parkinson aku nih)

aku memula mmg x de plan nak p melaka nengok tournament futsal 2..tp di hasut oleh ayu mengguna kan kuasa baja langit ke 17...tewas gak aku...so dr kl aku gerak p melaka kul 6.30...aku hangkut pozi n syafiq sekali...kul 8.30 aku smp kat batu berendam...game start kul 9.30...budget nak blk kl b4 11 la...poyossss....last2 kul 12.30 br gerak dr melaka..2 yg smp kl kul 2...mata aku da merah2 coz lama sgt pakai lens...so hasil nyer taaaraaaaa................aku ngantuks giler...dagu pn da atas meja,mata da juling2 pedih2..sat lagi kena bukak lens la ni...waduh2.....pedih bangat ni...da la campur perut memulas mkn asam pedas power kat melaka (area mana aku pn x prsn...coz da ngantuk mlm 2)..x biasa mkn pedas lada itam..perrrrrggghhh...cepat la dtg opis weiiii..aku nak p toilet sorang2 takut bangat ni..help meeee.....

No comments: